e-pakalpojumi

Šajā sadaļā ievietoti e-pakalpojumi, kurus pašreiz sniedz CAA.

1) Apliecinājums par lidlauka pakalpojuma atbilstību tehniskām prasībām

Apliecinājums dod tiesības kvalificēties konkursam par lidlauka sniegto pakalpojumu nodrošināšanu VAS „Starptautiskā lidostā ”Rīga””, kā arī noslēgt līgumus, ja netiek veikti konkursi.
Kā notiek apliecinājuma saņemšanas procedūra:
Pakalpojuma pieteicējs elektroniski pa e-pastu:  lidlaukupakalp@caa.gov.lv vai CAA uz vietas iesniedz pieteikumu un nepieciešamos dokumentus. CAA pārbauda datus un pieņem lēmumu. Par lēmuma pieņemšanu pasūtītājam tiek izsūtīts e-pasts. Sūtot paketi pa e-pastu dokumenti jāparaksta ar e-parakstu.
Sīkāka informācija iegūstama klikščinot uz pakalpojuma uzrakstu.

 

2)  Pieteikšanās īsziņas atgādinājumam „CAA izsniegto atļauju un apliecību termiņa tuvošanās”

Pakalpojums aviācijas speciālistiem dod iespēju laikus uzzināt par apliecības vai kvalifikācijas atzīmes beigu termiņa tuvošanos.

Jūs  saņemsiet atgādinājumu pa e-pastu vai īszīņā uz mobilo telefonu.

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Reģistrējaties  lapas slēgtajā daļā.
2) Pēc reģistrācijas izveidotajā lietotāja Profilā sadaļā "Mani uzstādījumi" aizpildiet visu nepieciešamo informāciju par sevi.
3) Lai pieteiktos e-pastam vai īsziņai par  „CAA izsniegto atļauju un apliecību termiņa tuvošanās”  ieķeksējiet " Saņemt ziņojumus e-pastā" vai " Saņemt īsziņas telefonā -SMS".

Līdz ko šo informāciju būs apstiprinājis CAA speciālists, jūs saņemsiet e-pastu, par pakalpojuma apstiprināšanu.
 

3) Pieteikšanās pakalpojumam „Elektroniska pieteikšanās eksāmeniem”

Pakalpojums dod iespēju aviācijas speciālistiem attālināti pieteikties dažādām aviācijas kvalifikācijas pārbaudēm un eksāmeniem.

Eksāmenam pielaiž, ja  iepriekš apmaksāts rēķins (ne vēlāk, kā 5 darba dienas pirms eksāmena).
Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Reģistrējies lapas slēgtajā daļā.
Ievadiet prasīto informāciju (Vārds, uzvārds, e-pasts).
2) Pēc autentifikācijas savā lietotāja Profilā sadaļā Eksāmeni izvēlaties eksāmenu un pieejamo eksāmenu dienu.
3) Izvēlaties apziņošanas veidus (e-pasts, mobilā īsziņa).
4) Apstipriniet izvēli.
5) Apmaksājiet rēķinu (rēķinu ieraudzīsiet sadaļā Rēķini)

 

4) Elektroniska pieteikšanās veselības apliecības saņemšanai.

Pakalpojuma būtība:
Pēc veiksmīgi izietas veselības pārbaudes aviācijas personāls nosūta vizītes pieteikumu un digitāli parakstītus apārbaudes apliecinājuma dokumentus Medicīnas daļai. Medicīnas daļas speciālisti savlaicīgi sagatavo apliecības. Noteiktajā laikā ir iespēja saņemt jau gatavu apliecību.
Pakalpojumu var izmantot arī citām situācijām.
Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Autentificējaties lapas slēgtajā daļā.
2) Lietotāja Profilā sadaļā Mani uzstādījumi izvēlaties Vizīšu bloku,
3) Izvēlaties Aviacijas Medicīnas daļu.
4) Pievienojiet rakstisku informāciju par vizītes laiku un vajadzību.
5) Pievienojiet failu.
6) Ja vēlaties dokumentu digitāli parakstīt , izvēlnē izvēlaties opciju - " Jā - digitāli parakstīt"
7) Pievienotos dokumentus varēsiet atrast savā Profilā Vizīšu modulī, sadaļā Mani pieteikumi.
8) Noteiktajā datumā varat ierasties vizītē.

 

5) Pakalpojums " Darījumu apstrādes elektroniskie pakalpojumi"

Persona piesakoties eksāmenu kārtošanai, var saņemt automātiski ģenerētu rēķinu un veikt maksājumu par pakalpojumu, neierodoties uz vietas Civilās aviācijas aģentūrā.
Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Reģistrējies lapas slēgtajā daļā.
2) Pēc autentifikācijas savā lietotāja Profilā sadaļā Eksāmeni izvēlaties eksāmenu vai citu pakalpojumu un dienu dienu.
3) Izvēlaties apziņošanas veidus (e-pasts, mobilā īsziņa).
4) Apstipriniet izvēli.
5) Sadaļā Rēķini atradīsiet rēķinu.   
6) Apmaksājiet rēķinu (rēķinu ieraudzīsiet sadaļā Rēķini)
7) Apstiprinājumu, ka maksājums nonācis adresātam atradīsiet sadaļā Rēķini - Maksājums apstiprināts.

 

6) Standarta veidlapu, sagatavju aizpildīšana. To digitāla parakstīšana un nosūtīšana tiešsaistē no vortāla.

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Savā klienta profilā sadaļā Veidlapas izvēlaties veidlapu.
2) Aizpildīto veidlapu sūtiet caur klienta sadaļu Vizītes.
3) Izvēlaties adresātu, teksta informāciju.
4) Pievienojot sūtāmo dokumentu izvēlaties opciju - Digitāli parakstīt - Jā.
5) Digitāli parakstat dokumentu un nosūtiet adresātam.  


7) Brīvas formas digitāli parakstītas informācijas dokumentu nosūtīšana

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) parakstāmo dokumentu sūtiet caur klienta sadaļu Vizītes.
2) Izvēlaties adresātu, teksta informāciju.
3) Pievienojot sūtāmo dokumentu izvēlaties opciju - Digitāli parakstīt - Jā.
4) Digitāli parakstat dokumentu un nosūtiet adresātam.  


8) Eksāmenu kārtošanas rezultātu elektroniska pieejamības nodrošināšana

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Pēc autentifikācijas savā lietotāja Profilā sadaļā Eksāmeni izvēlaties eksāmenu un pieejamo eksāmenu dienu.
2) Izvēlaties apziņošanas veidus (e-pasts, mobilā īsziņa).
3) Apstipriniet izvēli.
4) Apmaksājiet rēķinu (rēķinu ieraudzīsiet sadaļā Rēķini)
5) Pēc eksāmena nolikšanas saņemsiet paziņojumu par rezultātu, atkarībā no tā, kādu apziņošanas veidu izvēlējāties (e-pasts, sms).  


9) Dokumentu veidlapas un sagatavju lejupielāde

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Web lapas sadaļā izvēlaties vēlamo veidlapu un lejupielādējiet to.


10) E-pakalpojums ”Aviācijas uzņēmumiem”

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
1) Reģistrējaties slēgtās klientu daļas profilā izdarot izraugoties izvēles rūtiņu  "Uzņēmumiem".

 

11) Pakalpojums „Ierosinājumi, sūdzības un Biežāk uzdotie jautājumi.

Web lapas augšā sadaļā "Jautājiet" iespējams uzdot jautājumus.
Sadaļā "Jautājumi un atbildes" atradīsiet atbildes un biežāk uzdotajiem jautājumiem
 

12) Forums "Valsts lidojumu drošības programma"

Kā notiek pakalpojuma pasūtīšana ?
Forums pieejams klientu profilā reģistrētām personām.

Šajā sadaļā ievietoti e-pakalpojumi, kurus patreiz sniedz CAA.